BİLAL

BİLAL
@genciesrar
Dostoyevski'ye göre dünyanın en zor hissi; kendini ait hissetmediğin bir yerde bulunma zorunluluğudur..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kaderimi ben seçmedim. Rabbim ikram etti. Elhamdülillah. İyiyim desem yalan olur, kötüyüm desem inancıma dokunur. En iyisi şükre vurayım dilimi, belki o zaman kalbim kurtulur. Duam belli, duyan belli, Gerisi takdiri ilahî Hz Mevlana
Ve inan sevmekten daha hoş, Seni hissetmek.. Belki uzaksın, Belki tuzak. Ama bile bile sana düşmek güzel şey. Dibine düşmek, Huzurlu şey...
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat herşeye bedeldir...
Kafka'nın yüreğinden umudunu koparıp alan, onu şu cümleyi yazmaya mecbur bırakan dünyaya da kırgınım: "Umut olmasına var, sınırsız denecek kadar umut var, ama bizim için değil."