Hoyrat rüzgarlarıyla savrulan bir hayatın içinde hayallerle yaşamak,umuda yelken açmaktı belkide benimkisi.
İçimde sonbahardan kalma bir rüzgâr,ve özleminin ayazında üşüyen yüreğim.
Ne kadar farkli iklimlerin rüzgârında kaybolmuş olsakda,
Hayaller bile gerçeği yansıtıyorken,
Yaşıyorsam seni, görebiliyorsa yüreğim yollara inat,nefes alabiliyorsam halâ yokluğunda,ve özlemine sarılıyorsa bedenim,
Bunun adı yaşamaktan başka nedir ki?