BİLAL

BİLAL
@genciesrar
Bilinmedik bir hüzün var içimde, bir gariplik.. anladım ki, ya ben fazlayım bu şehirde ya da biri eksik..! - Can Yücel 🖊
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Güzel olan her şey yarım kalır, filmler en güzel yerde sonlanır. Çok mutluyum dediğin yerde hüzün kendini hatırlatır.. Çocukluk kısadır, gençlik azdır ve bebeklik sanki hiç yaşanmamıştır !Vefa azdır,sadakat sınırlı, verilen sözlerin ömrü kısadır !Çok seversin çok çabuk gider, güzel rüyalar en güzel yerinde biter ! Güzel olan ne varsa, sevdiğin şarkı gibi hemen bitiverir, kısacıktır! - Cahit Zarifoğlu 🖊
Bir karadeniz türküsünde düşlemek var seni, bu öyle sıradan bir şey değil..”
Kar taneleri ne güzel anlatıyor, birbirine zarar vermeden de yol alabilmenin mümkün olduğunu. Mevlana
Biz ne zaman yelken açsak sevdalara, kesiliyor bütün rüzgarlar ve biz ne zaman bir parça aşk istesek, yalnızlık kesiyor önümüzü… - Cemal Süreya 🖊