BİLAL

BİLAL
@genciesrar
Şiir diye  Bir ömür tüketerek yazdıklarım İki saatte okunuyor. Erdem Beyazıt
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Zaman değil de insan geçiyor gibi. Evvela hevesi, sonra kendisi..
Ne diyor şair; ''Şu kalabalığa bir su versem, yeşerse...''
Duymasa da hiç kimse şâir gönlümün,  Sende karar kıldığını. Ve içimin şerha şerha yarıldığını,  Sen bilsen yeter. Bir gün duysan bittiğimi, tükendiğimi.. Çıkıp gelsen uzaklardan korkulu ürkek.. Bir incecik dal gibi üzerime titreyerek,  Eğilsen yeter.
Elde var bir gibiyim şu sıralar  Kendime gitmeyi öğretiyorum... . . İbrahim tenekeci