Güneşinkızı06

Güneşinkızı06
@gitbasimdan
Sensizliğin uçurumunda, özlemindeyim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Giden çoktan gitmiş hatta yeni yol arkadaşını bile bulmuş. Sen oturmuş hüznü ayaklandırmaya çalışıyorsun.
1000k
Oyun bitti! Sevildiğini gördün şimdi unutulduğunu izle.
Ben kötü biri değilim, sen iyi biri olmamı haketmemişsindir...