Verda

Verda
@glsnglr
Sosyal bilgiler öğretmeni
27 Haziran
16 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
@glsnglr·
·
sabitlendi
Hani zamandı tek çare.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bu dünyada şiir yazan birisi varsa ve bir yerlerde onu okuyan bir başkası varsa hiçbir şey bitmemiş demektir.
Ölmüşlerin kavgasını neden yeni doğacak olanlar sürdürmek zorunda diye hayret ettim.
Islak bir sokakta uzun uzun yürümeye inanıyorum. Güvenilir insanlara çıkarı olmayan ilişkilere. Birbirinden medet ummak zorunda hissedilmeyen dostluklara. Çoklu sadakat efsanesine...Otobüste başını cama yaslayıp kitap okumaya , insanların sesini kısmaya , müziğin sesini açmaya...