Kandaşımın kitabını Mart ayında imzalı olarak aldım. Caner kandaşımı 2 yıldır tanırım ve x platformunda tarih topluluğu kurmuştuk. Onun tarihçi olması ve aktarımları güzeldir. Buraya gelme konusunda kendisi referans oldu. Başarıların ve eserlerin bol olsun yegane kandaşım Caner Özdemir