uğur altıparmak

uğur altıparmak
@goalkeeper1
bu ara nasılsın sorusuna ictenlikte verdiğim cevap; BİLMİYORUM...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Moda”, aslında, “Ben sizin dünyanızdanım. Sizin ordunuzla aynı üniformayı giyiyorum, onun için beni vurmayın,” demenin bir biçimidir.
yarını bilemem ama hayatımın final sahnesinde gözümün göreceği son manzara olmalı gözlerin. burası dünya sevgilim,burda ne kadar kalacağımız belli değil.