Bu ay ki siparişlerimle an itibariyle kavuşmuş bulunuyorum. Hem sıcakların verdiği bunalımdan hem de iş hayatına ilişkin yoğunluğum sebebiyle daha çok, sayfa sayısı az anlam yoğunluğu yüksek kitapları seçmeye çalıştım. Bakalım yeni kitaplarımı beğenecek misiniz? :)
1) Samuel BECKETT - Godot yu Beklerken
2) Yaşar KEMAL - Sarı Sıcak , Kuşlar Da Gitti ,Teneke
3) Emile ZOLA - Kim Nasıl Ölüyor?
4) Kunt HAMSUN - Açlık
5) Carlos Maria Dominquez - Kağıt Ev
6) Joanne Greenberg - Sana Gül Bahçesi Vadetmedim
7) Hakan GÜNDAY – Azil , Ziyan
8) Jack LONDON - Vahşetin Çağrısı , Demir Ökçe
Herkese keyifli okumalar dilerim.. (Bu arada şimdi fark ettim, listeye hiç rus edebiyatı eseri koymamışım:) )