📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne yaparsan yap olmuyor bazen!
Sınanıyoruz hayatta ama mükafat, ne cennet ne de cehennem, belli değil.
Ama bir yarış, kanıtlayış, çaba içindeyiz ve iyi gibi görünsede yapılanların sonucu, elde edip keyfini süren sanki hep başkası...
Ne için yaşıyoruz?
Neyin avuntusu ile yaşıyoruz?
Kalıplaşmış, dikte edilmiş olan herşeyden ne zaman kurtulup, zincirleri kırarız?
Gibi düşünceler dolup taşıyor bazen :) saygılar...
" Bu yoldan ancak bir kere geçebilirim. Bu nedenle yapmak istediğim iyi işleri veya insanlara yapacağım iyilikleri şimdi yapmalıyım. Ertelememeli veya ihmal etmemeliyim, çünkü bir daha bu yoldan geçmeyeceğim"