Gokhan

Gokhan
@gokhanefe
Pek 'yaşanamamış' Bugüne elveda, Yarınki bilinmezliğe merhaba...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne yaparsan yap olmuyor bazen! Sınanıyoruz hayatta ama mükafat, ne cennet ne de cehennem, belli değil. Ama bir yarış, kanıtlayış, çaba içindeyiz ve iyi gibi görünsede yapılanların sonucu, elde edip keyfini süren sanki hep başkası... Ne için yaşıyoruz? Neyin avuntusu ile yaşıyoruz? Kalıplaşmış, dikte edilmiş olan herşeyden ne zaman kurtulup, zincirleri kırarız? Gibi düşünceler dolup taşıyor bazen :) saygılar...
Duygu ve Düşünce
İkinci prensip ; DÜRÜST VE İÇTEN ÖVGÜYÜ ESİRGEME
Sayfa 58·Kitabı okudu
" Bu yoldan ancak bir kere geçebilirim. Bu nedenle yapmak istediğim iyi işleri veya insanlara yapacağım iyilikleri şimdi yapmalıyım. Ertelememeli veya ihmal etmemeliyim, çünkü bir daha bu yoldan geçmeyeceğim"
Sayfa 50 - Epsilon·Kitabı okudu
Doğru söze ne denir...
"Kötüyü yap bir kere,kalmaz hiçbir söz işitmediğin, İyiyi yap iki kere, sesini duy sessizliğin. "
Sayfa 51 - Epsilon·Kitabı okudu