Yalçın

Yalçın
@golgeeeeee
"Eğer dikkati dinlersen. Sessizlik güzeldir"
Reklam
Herkes uyudumu yaaa ?
KESİNMiiii
Geceyi seven yalnız kalmayı sevendir
Reklam