OCAK
1)Kızıl Yükseliş- Pierce Brown (2/5)
2)Sofie'nin Dünyası- Jostein Gaarder(5/5)
ŞUBAT
1)Patasana- Ahmet Ümit (4/5)
2)Abim Deniz- Can Dündar (5/5)
3)İskender- Elif Şafak (3/5)
4)Korku- Stefan Zweig (3/5)
5)Gökyüzü Herkesindir- Zülfü Livaneli (4/5)
MART
1)Suç ve Ceza- Dostoyevski (5/5)☆
2)Gılgameş- Muazzez İlmiye Çığ (5/5)
3)On Küçük Zenci- Agatha Christie (1/5)
NİSAN
1)Kolera Günlerinde Aşk- Gabriel Garcia Marquez (2/5)
2)İçimdeki Müzik- Sharon M. Draper (5/5)
3)Ölüm Oyunu- Koushun Takami (3/5)
4)Körlük- Jose Saramago (5/5)
MAYIS☆
1)Ruth- Lou Andreas Salome (2/5)
2)Gör Beni- Azra Kohen (5/5)☆
3)Beyaz Zambaklar Ülkesinde- Grigory Petrov (5/5)
4)Bir Yaz Gecesi Rüyası- Shakespeare (3/5)
5)Efsuncu Baba- Hüseyin Rahmi Gürpınar(4/5)
6)Beyaz Diş- Jack London (5/5)
7)Çocukluğum- Maksim Gorki (4/5)
8)Harry Potter#1 Felsefe Taşı- J. K. Rowling (4/5)
9)Kafa dergi #67 (4/5)
10)Uzak Diyarlarda- Jack London (2/5)
11)Çıplak Sırlar (J. J. Graves Mystery #1)- Liliana Hart (2/5)
12) Çıplak Gerçekler (J. J. Graves Mystery#2)-Liliana Hart (1/5)
13) Çıplak Yalanlar (J. J Graves Mystery#3)- Liliana Hart (1/5)
14)Çıplak ve Karanlık (J. J. Graves Mystery#4)- Liliana Hart (1/5)
15)Kendine Ait Bir Oda- Virginia Woolf (5/5)
16)Şahmerdan- Sait Faik Abasıyanık (4/5)
HAZİRAN
1)Delikanlım İyi Bak Yıldızlara- Birol Öztürk (4/5)
2)Ateşten Gömlek- HalideEdip Adıvar (5/5)
3)Yangın Yılları- Ahmet Telli (3/5)
4)Bir Psikiyatristin Gizli Defteri- Gary Small, Gigi Vorgan (4/5)
5)İlik- Tarryn Fisher (3/5)
6)Masumiyet Müzesi- Orhan Pamuk (2/5)
7)Mevsim Yas- Mehtap Ceyran (4/5)
8)Küçük Mucizeler Dükkanı- Debbie Macomber (1/5)
9)Kara Fatma- İlknur Dikbaş (5/5)
TEMMUZ
1)Ben, Kirke- Madeline Miller (4/5?)
2)Eskici ve Oğulları- Orhan Kemal (5/5)
3)Benim Adım Leon- Kit De Wall (1/5)
4)00.00 Biri Sizi Düşünüyor- N. G. Kabal (3/5)
5)Lizbon'a Gece Treni- Pascal Mercier (4/5)
6)İntibah- Namık Kemal (4/5)
AĞUSTOS
1)Arachnoid Mater- Serkan Karaismailoğlu (4/5)
2)Şiddetin Normalleştirilme Süreci- Eva L. (4/5)
3)Bir İdam Mahkumunun Son Günü- Victor Hugo (5/5)☆
4)Piraye'de Nazım Olmak- Nazan Arısoy (5/5)☆ :')
EYLÜL
1)Karamazov Kardeşler- Dostoyevski (5/5)
2)01:01 Bugün Adımı Sen Koy- N. G. Kabal (1/5)
3)Ben, Malala- Malala Yusufzai (5/5)
4) Şen Bilim- Nietzsche (?)
EKİM
1)Sırlar Odası (HP #2)- J. K. Rowling (5/5)
2)Azkaban Tutsağı (HP #3)- J. K. Rowling (5/5)
3)Memleketimden İnsan Manzaraları- Nazım Hikmet (5/5)
4)İnilti- Bedia Tuncer (5/5)
KASIM
1)Ateş Kadehi (HP #4)- J. K. Rowling (5/5)
2)Gulyabani- Hüseyin Rahmi Gürpınar (4/5)
3)Gönül Ticareti- Hüseyin Rahmi Gürpınar (5/5)☆
4)Ay Bahçesi- Kristin Hannah (0/5)
5)Yaşıyoruz Sessizce- Şükrü Erbaş (5/5)☆
ARALIK
1)Geometri- Mustafa Kemal Atatürk (5/5)
2)Ayçiçeği Karnavalı- N. G. Kabal (2/5)
3)Gülünün Solduğu Akşam- Erdal Öz (5/5)☆
4)Ao Haru Ride #1
5)Yukardakinin ikinci cildi
6)3.sü
7)4.sü
8)5.si
9)6.sı
10)7.si
11)8.si
12)9.su
13)10.su
14)11.si
15)12.si
16)13.sü
17)Bir Noel Şarkısı- Charles Dickens (4/5)
Toplaamm:79
Yılın sonlarına doğru biraz hile yapmış olabilirim:p
Hepinize iyi okumalar diliyorum🌸