8/10
·400 syf.··
2021 8. kitabı
#okudumbitti #HarlanCoben #KimseyeSöyleme #352satfa Selam canlar. Polisiye okumayalı bir hayli zaman oldu sanırım. Kimseye söyleme yazarla tanışma kitabım oldu. Eee ne demişler iki kişinin bildiği sır sır değildir. Yazarda burdan yola çıkarak kimseye söyleme demiş sanırım. Kitap bittiğinde üzerinden ne kadar zaman geçerse geçsin o sır mutlaka birgün kendini ele verir derken buluveriyosunuz kendinizi. He birde ortada bir sır varsa birde o sırrın saklandığı birileri vardır demiş yazar. Sırrı sır yapan da bu değil mi zaten Kitabı büyük bir merakla okudum. Sonunda şöyle bir bu muydu yani dediğim ve sanki sonu biraz havada kalmış hissi olmadı desem yalan olur.. Konuya girmiycem ama madem öyleydi de biz niye kitap boyunca herşeyden bi haber birinin ağzından dinledik ki bu hikayeyi diye soruyor insan. Kitapta en etkileyici şey masalsı bir aşkın oluşu. Oda dediğim gibi anca masallarda olur ha birde bir cinayetin aydınlatılması hikayesinin ışığında bazı sosyal mesajlarda içeriyor olması güzeldi. Irkçılık gibi, uyuşturucu gibi, pedofili gibi... Ay müge anlı'ya bağlamadan bitireyim ben yorumu. En son tüm bu olayların altında alkol ve uyuşturucu madde kullanımının çok büyük etkisi var demişti müge anlı. Ee haksız da sayılmaz hani "Yine de ölüm, büyük bir öğretmendi. Sadece fazla katıydı.." "Kötü adamlar oyun parklarında gizlenmiyor çocuklar.. Onlar sizin evlerinizde yaşıyor"
Kimseye SöylemeHarlan Coben · Martı Yayınları · 20181,174 okunma
·
11 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.