Puan vermedi·272 syf.··
2021 3. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 09 Ocak 2021 18:42
Kitabı alırken konusuna hiç bakmamıştım, tamamen kapağına vurularak aldım çünkü içinde Noel olan her şey beni cezbediyor. Açıkçası arkasını okuduğum da 'üfff Caleb'ın vicdan azabıyla dolu hikâyesinin altını kesin boş çıkar' dedim ama şimdi durup düşündüğümde pek boş sayılmaz. Ben sevgilimin böyle bir şey yaptığını öğrensem bir miktar korkardım açıkçası. Ne yaptığını tabi ki size söylemeyeceğim . İçinde Noel olan kitapları çok seviyorum ama kitap beni bu açıdan çok tatmin etmedi. Hikaye Californiya'da geçtiği için hava hayallerimden ki Noel den daha sıcaktı kitapta. Ben dizlere kadar kar olan bir yerde geçmesini tercih ederdim. Yazar her ne kadar havanın çokta soğuk olmadığını vurgulayan betimlemeler yapsa da ben inatla kar hayal ettim Kitabı beğenmedim diyemem ama harika ve yüreklere dokunan bir aşk hikayesi de değildi. İçinde büyük sınanmalar yoktu. Eminim hepimizin buna benzer aşk hikayeleri vardır. Soğuk bir pazar akşamında ailecek televizyonun karşısına geçip izlenebilecek bir kış filmi tadındaydı. Okumamanın sizin için çok büyük bir kayıp olmamasıyla birlikte okursanız da içinizi bir miktar ısıtır.
Işığım SensinJay Asher · Pegasus Yayınları · 202018 okunma
·
111 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.