Zeriba
@Zeribaa
Takip Et
-Neden hiç mutlu değilsin zeze? +Neden mutlu olmalıyım? -Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz. +İyi ki bir defa geliyoruz portuga. -Neden? +İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
Kitabı okudu
Şeker Portakalı
José Mauro de Vasconcelos
21 beğeni
·
1 alıntı
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap