-Neden hiç mutlu değilsin zeze? +Neden mutlu olmalıyım? -Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz. +İyi ki bir defa geliyoruz portuga. -Neden? +İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
·1 alıntı·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.