·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Ocak 2021 04:03 "Bazı aşklar ağaçlara, bazı aşklar kâğıtlara yazılır.Ama en güzeli kalplere yazılanlardır. " Dolu dizgin masumane bir aşk öyküsü, samimi bir dostluk, güzel bir aile kavramı. Heyecan, kahkaha, hüzün... Bayılarak okuduğum, şiddetle tavsiye ettiğim bir kitap. Yazarını kocaman tebrik ediyorum.