#okudumbitti
#ŞuleKöklü
#KızılırmakÇocukları
#110sayfa
Selam canlar. Yazarın okuduğum ikinci kitabı Kızılırmak çocukları. İlk kitap yanık maske oldukça hoşuma gitmişti. Orada verilmek istenen mesaj beni çok etkilemişti. Bu kitapta yazar bizi biraz daha gerilere götürerek çocuk dünyamızın aslında ne kadar güzel olduğunu anlatıyor. Okurken şunu düşündüm. Bir çocuğun gözünde dünya onun hayal dünyası kadar.. Hayallerimizi çeşitlendirmek, güzelleştirmek, eşsizleştirmek aslında bizim elimizde.
Kitapla çocukluğunuzun güzel anıları canlanacak gözünüzde. 80ler 90lar çocuğu olanlar özellikle. Hiçbir şey değilse bile kan kardeşliği denilen bir şey vardı ya hani o yıllarda. İşte o günlere gidecek belki de yollarınızın çoktan ayrıldığı, hayatın sizi farklı yerlere yönlendirdiği için görüşemediğiniz o kan kardeşinizi anımsayacaksınız. Neyse. Kitapla ve sağlıkla kalın..
"düşmanlığı dağıtan tek şey dostluktu" işte çocukların dünyası
"bir çocuk ağlayıp gözyaşı yere düşerse bundan daha büyük bela yoktur"
"Müzeyyen Öğretmenin yüzü öğrenme tahtamdı. Kaşı, gözü, burnu, ağzı hiç susmuyordu"