Puan vermedi·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Ocak 2021 13:29 Kitabı bitirip kapattığımda direk şu cümle geçti kalbimden Rabbim şükredecek ne çok şeyimiz varmış. Beni kendime getirdi hayat yoğunluğu içinde kalbini kırdığım görmezden geldiğim şükür sebebim olan insanlara karşı utandım. En çok da Rabbime karşı utandım. Meğer dert dediğim onca şey Rabbim' den bana bir armağanmış. Bana derdime şükretmeyi öğreten yazarın kalemiyle iyiki tanışmışım. Gerçek bir hayat hikayesi ve tevekkülün son doruklarında hayatı yaşayan bir genç kız. Emeğine sağlık. Keyifli okumalar.