Puan vermedi·112 syf.····Okunma: 14 Ocak 2021 20:46 Ne kötü şey bir idam mahkumu olmak... Öleceğini bile bile koca bir hayatın son dakikalarını yaşamak... Böyle şiddetli bir gerçekliğe dayanmak çok zor. İyi ki ölüm birdenbire geliyor. İyi ki ne zaman öleceğimizin sırrına vakıf değiliz. Bilmemek de mutlulukmuș sahiden.Tavsiye edilir...