Çok hoş içeriğide bir kaç hikayeden oluşuyor bence herkse çok uyabilecek bir kitap
Hani 1.hikaye size uymasa bile belki 3. Yada 2. hikayeden bir şey çıkartabilirsiniz.
Hayatınza, kendinize çok faydasi dokunucağını düşündüğüm bir kitap
Hele " insana ne toprak lazım " hikayesi beni çok etkilemişti.
kendizle bağlçtırabileceğniz bölümler muhakkak ki vardır.
Şimdiden okuyacak olan arkadaşlara
İyi okumalar dilerim :)
Su peri size çok öneriyo
İnsan Neyle Yaşar?