Puan vermedi·120 syf.····Okunma: 15 Ocak 2021 16:00 Okuduğum en içten kitaplardan biri...
Canım Tolstoy, ne güzel yazmış. Okunmalı, okutulmalı... İnsan düşüncesi, varlığı; Tanrı düşüncesi ve nice duyguyu ne de güzel içinde barındırıyor. Masalsı diliyle ne okuyucuyu yoruyor ne de sıkıyor, akıp gidiyor tıpkı bir nehir gibi...