Puan vermedi·120 syf.····Okunma: 10 Ocak 2021 12:41 Cemal Şakar'ın on ikinci öykü kitabı. Ön sözünü okuyunca ismi de "on iki" olabilirmiş dedim, aklımda on ikinciliği ile kalacak. Onun da söylediği gibi anlatacak çok fazla hikaye ve denenecek çok fazla biçim var, umarım kırkıncı öykü kitabını da okuruz. Yaşadığım dönemi, kaleminden okumayı sevdiğim yazarlardan Cemal Şakar. Akşam haberlerinde dinlediğim bir olayı birkaç yıl sonra bir öyküsünün kurgusunda görmeyi seviyorum. Günceli ve yeni kuşağı takibi takdire şayan. Dilinin sadeliğine ve kelimelerle oluşturduğu akışa daha önce okuduğum öykülerinden de aşinaydım. Memurun Dirilimi ve Son Dakika öykülerini nedensiz bir şekilde diğerlerinden daha fazla sevdim. Kapak tasarımının da harikalığına değinmeden geçemeyeceğim. Keyifli okumalar.