Maalesef ki ilk struma yı sonra serenad ı okudum. Yeni başlayacaksınız tavsiyem ilk serenad ı okumanız. Kitabı okurken gözyaşlarınızı tutamayacaksınız ve eminim kitabı elinize alınca bırakamayacaksınız, gerçekten baskı yüzünden bu kadar insanın canına zarar gelmesi çok üzücü bir durum, gerçek bir hikaye olması kitabı okurken her aklıma geldiğinde tüylerimi diken diken etti.