·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Ekim 2019 07:37 Agatha Christie aşığı olarak yine ön yargı ile yaklaştığım bir yazar oldu Ahmet Ümit ama arkadaş ısrarına dayanamayarak son çıkan kitabından başlamak istedim okumaya. (benim okuduğum tarihte son çıkan). Bu arada kendisininde Agatha hayranı olduğunu öğrendim.
3 farklı hikaye var kitapta, ilkini çok etkileyici buldum. Okumanızı tavsiye ederim. Hem hayatın gerçekleri hem hayattan koparan bir hayalcilik var hikayelerde.
Fakat beni çok tatmin etmedi. Başlamak için yanlış kitap olduğunu düşünüyorum, sanırım okumam gereken ilk kitabı sıkça duyduğum Beyoğlu Rapsodisi olmalıydı. Diğer kitaplarıyla devam edeceğim.