·234 syf.····Okunma: 17 Ocak 2021 15:14 Kitap birden fazla karakterin bakış açısıyla yazıldığı icin çoklu anlatıma sahip. Bunu begendim. Kişi kadrosu çok kalabalık ve karakterler uzerinde derinlesilmeden üstünkörü geçilmesini başarısız buldum. Olaylar araya başka olayların girmesinin ardından tekrar tekrar canlanıyor ama bu sırada kurguda kopukluklar oluşuyor. İnsana dair birkaç güzel pasaj ve yolculuk temasi dışında beğenmedim. Çok sıradan bir macera romanı olduğunu, çevirisinin basarisiz olduğunu düşünüyorum.