Bu kitabı yazarın ilk kitabı olan düştüğünde kalkarsan hayat güzeldir isimli kitabından aldığım keyifle ve yüksek beklentiye almış oldum.yine Akmar dan tabiki ama ne yazık ki beklentimi yüksek tutmuşum bunu anladım. Okudum bitti bana bir şey katmadı boş zamanınız coook fazlaysa alın okuyun ne diyeyim.ben sevemedim ilk kitabı daha iyi arada açıp okuyorum yine baş ucu kitabım yaptım bir de Beyhan budak senin suçun değil kitabı da güzel mi harika