·88 syf.····Okunma: 17 Ocak 2021 18:01 Stefan Zweig' in okuduğum 11 kitabının içinde Bilinmeyen bir kadının mektubu ile birlikte en çok beğendiğim 2. Kitabı.muhtesem bir kurgu,akıcı anlatış ve sonuç dramin zirverlerinde geziyosunuz. Pişmanlık ve vicdan duygusunu iliklerinize kadar hissediyorsunuz.Tavsiye şiddeti yüksektir !