Baştan itiraf edeyım Turk yazar okumayı pek sevmem cok azdır severek okudugum . Fakat Rita Hunter Hıstorıcal Romance ıle benı ınanılmaz kendıne hayran bırakınca ucundan yıne bakınmaya başladım . Bu sırada Aşkın Nur Karataş gordum Rock grubu serılerıne zaten bayılırım Stage Dıve hele Sinners nefıstıler . Rock serısı yazmıs bı Türk kadın yazar yok artık dedım elestırılere baktım iyi kötü karısık şeyler vardı . Aldım ılk 3 kitabı dırek okudum pek begendım gayet güzel yazılmıs sadece ılk kıtabın yarısına kadar sankı duzenlemede bı enayılık var havasındaydı sonra duzeldı . Sonuncuyu bekliyordum baktım yeni kitabı gorunce cıkmıs hemen aldım almazmıyım Orlando ılk kitaptan berı merak ettıgım karakterdı . Yine hızla okunan gayet güzel akıcı bır kitap olmus <3 Herkese tavsıye ederım oncelıkle bu konuların önünün açılması için yazarların devam edebılmesı için alın ama asıl önemlısı güzel oldugu için alın dıyorum :D Şimdi Soğuk serısını alıcam onu mimledim :P