5/10
·304 syf.··
2021 4. kitabı
Şeyma Demir kalemi gerçekten çok güzel, kitaplarını okumayı çok seviyorum ama nedense bu kitap sanki bana zorla yazılmış hissiyatı verdi nedenini bilmiyorum ama gerçekten okurken öyle hissettim asla kitap kötü diyemem kurgu,yazım her sey çok güzeldi ama öyle hissettim :(
Asi ve MaviŞeyma Demir · Dokuz Yayınları · 2019598 okunma
·
135 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.