·280 syf.····Okunma: 13 Eylül 2019 13:29 Kitabı okurken bana hep küçük kalma isteğimi bir kere daha anımsattı Zeze ve keşke Şeker portakalından sonra seriye devam etmeseydim dedim. Kitapların kötü oluşundan değil sadece Zezeyi hep küçük hatırlamak istediğimden ve kendimin de hep Zezenin Şeker Portakalı kitabındaki yaşında kalmak isteyişimden. Hayal dünyamın, dünyaya bakışımın ve çevremde olup bitenlerin keşke hepsini çocuk ruhumla yorumlayabilseydim. Yetişkin olmak çok da iyi değil her şeye ciddi anlamlar yüklemek yaşının arttığında sorumluluklarının da bir o kadar artması. Zeze bana hep çocukluğuma olan özlemimi gösterdi. Teşekkürler Zeze.