Puan vermedi·336 syf.··
2021 10. kitabı
·
5 saatte okudu
·
Okunma: 18 Ocak 2021 23:28
Niye yarım bıraktığımı anladım. Daha önce yazarın 00:00 kitabını beğenerek okumuştum böyle olunca seri olmasada 01:01 merak ediyor insan. Ama maalesef okurken çok sıkıldım, çok fazla betimleme vardı, olaydan çok betimleme vardı diyebilirim. Tam bir alıntılar kitabı diye bilirim. Kadın başkarakterin, erkek karakterine sürekli 'Bayım' demesi bir süre sonra sıktı beni. 'Bayım' kelimesi daha önce bir kitapta çok geçiyor diye hatırlıyorum. Tabikide sadece o yazara ait olan bir şey değil ama beni rahatsız etti açıkcası. 12 kitaplık bir seriden olsada aralarında bağlantı yok. O yüzden size 00:00 tavsiye ederim. Şu an 03:03 çıkmış bulunmakta. Kitaplığımda 02:02 ve yazarın diğer serisi olan Aylema kitapları var (serinin adını hatırlayamadım.) onları ne zaman okurum hiç bilmiyorum, belki hemen başlarım.
01:01 Bugün Adımı Sen KoyN. G. Kabal · Ephesus Yayınları · 20205,8bin okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.