·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Ağustos 2016 15:20 Bende kötü anılar canlandıran ama kendisi tertemiz ve suçsuz olan harika bir kitap ve mutlaka okumanızı tavsiye ederim. Yüreğinin bir köşesinde aşka dair sakladığı, söylemekten çekindiği birkaç cümlesi olan varsa yazılanları okudukça kendini söylemiş gibi rahatlamış hissedecek.