Leman'in iç sesi=Ben ;)
+Bileklerinden yukariya çıkıp dizlerime vuruyor sizilari. Aldirdigin yok anca oku!
-Doktor ruhsal dedi anne.
+Tv'de yeni film var aksam komşuya geçelim de izleyelim.
-Üç gündür gazete okuyamadim..Birikti. Sen izle .
+Hep yalnız birak....(Söylenmeler devam....;)
Rastgele aldığım su kitap nasil da ana-kiz ilişkisinden bize sesleniyor...
İçinden seçip bir iki öykü okumak, ders, sonuc almak için değil, öylesine...Bazen o kadar iyi geliyor ki...