·376 syf.····Okunma: 20 Ocak 2021 16:56 Yer yer o kadar kendini tekrar ediyor ki kitap. Her karikatürün altında oryantalist bakışın tezahürü tarzında cümleler bulursunuz. Ayrıca karikatürlerle II. Abdülhamid kitabında da benzer karikatürler mevcut olduğunu görünce hatta yorumların aynı olmasından dolayı yazara sinirden köpürdüm. Kazıklanmış gibi hissediyorum. Hele bazı karikatürleri görmek çok sıkıntılı daha iyi basım lazımdı. O döneme ait olaylardan bahsederek karikatürleri incelemesini beğendim ama Bu kadar dikkat çekici bir konu daha güzel bir üslup ve bakış açısıyla yazılmasını beklerdim.