Açık ara serinin en kötü kitabı. Karakterleri sevemediğim için mi, yazım tarzından mı bilmem ama oku oku zor bitirdim. Kitap boyunca yaptıkları yolculukta hiç bir yere varamadılar, bazı yerler sanki kitap uzasın diye yazılmış. Asıl merak edilen şeyler hakkındaysa hep geçiştirmelik yazılmış ya da yazılmamış.