Yazardan okuduğum ilk kitap efendim kendileri. Ama nasıl sevdim nasıl güzel nasıl tatlı buldum anlatamam. Zaten elime ilk aldığımda kapağına aşık olmuştum, şimdi bitti her sayfasını ayrı sevdiğim bir kitap oldu. Konusuna gelecek olursak;
Aren ve Ela bir yardım kampanyası için buzda dans edecek olan iki kişi. Biri basketbolcularin şahı, biri balenin zarif prensesi. Çok tatlı bir romantik hikaye
Bu ikilin daha ilk birbirlerini gördükleri zaman yaşadıkları olaylara ve birbirlerinin hayatında nasıl yer ettiklerine şahit oluyorsunuz. Ama ben bu kitabın diğer romantik komedilerden farklarını sıralamak istedim nedense.
Mesela; genelde romantik komediler iş adamı erkek ve bilindik mesleği olan bir kız üzerine kuruludur ama burada meslekler çok farklı basketbol ve bale
İkincisi kitaptaki isimler çok farklı Aren, Barva, Şana vs. ( Ben bayıldım hepsi laz isimleri ama keşke anlamlarını da okusaydim )
Üçüncü ve son olarak erkek karakter öfke kontrolü olmayan bir manyak değil ve kız karakter de sürekli trip hallerinden bıkkınlık getiren bir karakter değil. Özellikle Aren çok net, eğlenceli,pozitif ve en önemlisi asla yalan söylemeyen bir karakter
En sevdiğim yanı ise ailelerden biri Karadenizli Eeee Karadeniz işin içine girince kitapta ayrı bir güzellik ayrı bir gırgır şamata oluyor nedense. Romantik komedi sevenler bence kesinlikle okumalısınız