Sonu hüzünlüydü ama yazarın diğer kitapları gibi yalnızca çocuklar için yazılmış masallar değil büyükler için de çok derin anlamlar içeren bir kitaptı.
Bir şeftali ağacının meyve verme yolunda çekirdekten başlayan, iki yoksul oğlan çocuğunun hayatlarına dokunan hikayesi..
Bir ağacı yaşatmanın hikayesi, meyve verecek yeni filizlerin hikayesi, doğa-insan ilişkilerinin, dostluğun, sevginin hikayesi..
Okuyun, okutturun :)