·308 syf.····Okunma: 23 Ocak 2021 09:45 Sonunda bitti. Çok uzun sürdü çünkü 2 sebebim var;
1.derslerden dolayı çok okuyamadım ama
2.sevmedim. Çok sıkıcıydı hiç sürükleyici değildi okuyamadım okudukça hevesim kaçtı uykum geldi. Doğrusu başlarken çok heyecanlıydım ama gerçekten okuyunca bütün hevesim söndü. Keşke beklediğim gibi çıksaydı diyorum. Arada bazı bölümler güzeldi tabi ama kısa kısa oldukları halde çok detaya girilmiş gibi hissettim, yani orijinal hallerini okuyabileceğimi hiç düşünmüyorum. Şöyle bir dönemde okuma isteğimi ve sevgimi düşürdü, umarım diğer kitapları böyle olmaz.