·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Ocak 2021 14:46 Neslihan Önderoğlu'nu bu kitap sayesinde duymuştum. Yeni muasır yazarları okurken yazım ve anlatım becerilerini keşfetmekten çok zevk duyarım. "Yeryüzü yorgunları" adlı eseri okurken bu zevki, kitapta ele alınan ihanet, gizem, insanın duygusal olarak yaşadığı git gelleri ve yalnızlık temaları uzun anlatım becerisi ile ziyadesiyle hissettim. Temaların anlatımında farklı bölümlerde olsa bile bazen aynı kelimelerin veya benzerlerinin kullanılması beni biraz baydı.
Kanaatime göre okuyucuda oluşabilecek bu bayıcılık ve duraksama isteği, ara ara heyacan verici, romana sürükleyicilik katacak kısa meseleler eklendiğinde önlenebilirdi.