Bizim neslin kesinlikle okuması gerektiğini düşünüyorum. Çoğu insan zaten kitabın nelerden bahsettiğini biliyordur ama benim en çok hoşuma giden konulardan birisi "gönüllü yalnızlık" idi. Düşününce beynime nasıl sürekli uyaranlar verdiğimi anladım. Yürürken, toplu taşımadayken sürekli müzik dinliyor ya da bir şeyler izliyordum meğersem o sessiz anlar aslında zihnimiz için ne kadar da kıymetliymiş. Okuyacak arkadaşlar gönüllü yalnızlık bölümünü çok iyi anlayarak okumalı bence.