8/10
·160 syf.··
2021 4. kitabı
Keşke bir iki yıl önce karşıma çıksaymış dediğim bu kitap asrın en büyük içsel hastalıklarına ve tedavilerine modernizmin açtığı problemlere ve hayatımızı nasıl çizebileceğimize dair yol arkadaşlığı yapıyor. Bence sadece gençler değil ebeveynlerde okumalı. Bizleri yargılamadan anladığını üslubuyla, kelimeleriyle ifade eden yazar bizlerle arkadaş olmak istediğini her haliyle belli ediyor Kısa olması üzücü
Bilinçli Genç OlmakNevzat Tarhan · Timaş Yayınları · 20201,624 okunma
·
17 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.