Çığlık garip bir isim
8/10
·388 syf.··
Beğendi
·
2021 4. kitabı
Olay akışı gayet güzel. Başta ön yargıyla yaklaştım. Sonra bu, kitapta bazı uzatmalarla devam etti. Bazen hatta başlarda diyebilirim kitap milim milim işliyor adım adım gidiyor ama ona rağmen romandan kopmuyorsunuz. Akıcılık devam ediyor. Bu bence iyi. Sonradan hikaye zaten güzelleşiyor ve içine alıyor. Sonu da bence güzel bitti...
İtirafçıCüneyt Ülsever · Destek Yayınları · 201017 okunma
·
78 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.