·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ocak 2021 23:50 Kitap çok güzeldi ben beğendim. Hikayenin gidişatı olsun, çocuğun davranışları falan harikaydı. Sevdiğim bütün kitapların filmi çıksın istiyorum ki bununda filmi çıksın istiyorum. Bildiğiniz gibi bu kitap bir seri. İkinci kitabı olan CASUS'u en kısa zaman da almayı planlıyorum. Gerçekten harika bir kitap herkese tavsiye ederim. Aynı Yeşilin Kızı Anne gibi 7 den 70 her yaşın okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.