Puan vermedi·327 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Ocak 2021 00:09 Kapağındaki çizim ile kapağindaki renk uyumu ile yüreğinizi ısıtıp umut dolu olmamızı sağlayan, çocuk kitabı gibi gözüken ama büyük küçük herkesin okuması gereken umut dolu bir kitap. Akıcı , sade bir dille yazılmış . Okurken zorlamanız, sıkılmanız imkansız . Bazı yerleri yok artık dedirtse de kurmaca bir metin olduğunu unutmadığımız sürece sorun yoktur :) Kederle başlayıp "Umut evinde"umutla biten bir kitap .Çocukların okuduğu kitaplar sayesinde umutlanıp hayal dünyaları sayesinde zorlukları aştığını akıl sağlıklarını korudukları bu kitapta görmüş oluruz . Çocuklar neden hikaye okumalı ? Sorusunun cevabını bu kitabı okuduktan sonra çok rahat bir şekilde cevaplayabiliriz. Kitapla kalınız