·536 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Ekim 2016 00:00 Okurken çok üzüldüm Cem ve ailesini yaşadığını.Ama aşk üstün geldi.Çok etkiledi beni bu roman.Malesef bu hayatı yaşayan insanlar var bir yerlerde.Inşallah onlarda bu romanın sonunda olduğu gibi mutlu olmayı başarırlar. Okumayan varsa kesinlikle tavsiye ederim.