·112 syf.····Okunma: 26 Ocak 2021 13:35 Kitaplara saygım olmasaydı bu kitabı okumadan yarıda bırakırdım. Düşünce yapısı ve ahlaki olarak insanları olumsuz yönde etkileyecek bir kitap.
Evlilik ve cinsellikten başka bir şey göremedim. Kadınlar üzerinden algı yapılarak kitabı okuyanların evlenmemeye teşviki amaçlanmış. Cinsiyetsizliğin olması gerektiği, insanların çoğalmaması gerektiği savunuluyor. Kadına şiddet ile kitap son buluyor.