Gönderi

108 syf.
Not rated
Read in 13 days
Karşınızda Olağanüstü Bir Keşifler Atlası :)
Tatil günleri için, bulunmaz bir fırsat :) Geç kalınmış bir öneri olsa da bu bir karne hediyesi olabilir... Asya'dan Amerika'ya, Afrika'dan Antarktika'ya... Pusulanızı koyun ve hangi ülkeye seyehat etmek istediğinizi seçin :) Görselleriyle sizi büyüleyecek bir keşif yolculuğuna çıkın. Herhangi bir kıtadan, herhangi bir ülke seçin, geleneksel kıyafetlerini giyinin önce, sonra tarihi binalarını gezin, geleneksel yemeklerinden yiyin, müziğini dinleyin, kültürünün derinliklerine inin. Biz oğlumla her gün bir ülkeyi keşfe çıkıyoruz.Gün içinde bu ülke ile ilgili sohbet ediyoruz. Farklılıklarını düşünüyor, o ülkenin çocuklarının yapabildiği aktiviteler üzerine konuşuyoruz. Kah Hollanda'ya gidip lalelerini kokluyoruz, kah Almanya'ya geçip Bremen mızıkacılarının heykelinin önünde çekirdek çitliyoruz, kah Hindistan'da Himalayalar'a tırmanıyoruz, kah Fiji'de yerlilerle meke dansı yapıyoruz, kah Antarktikada imparator Penguenlerle buz gibi sulara dalıyoruz :) Bütün ülkelerin başkentleri, kullandıkları diller, orada yaşayan hayvanlar, tarihi yapılar, coğrafi bölgeler, sularında yaşayan balıklar, yetişen bitkiler, yapılan sporlar ve en çok beni memnun eden, yetiştirdiği önemli yazarlar, fikir adamları ve müzisyenler... Atlası elinize aldığınızda ilk yaptığınız şey Türkiye'yi aramak oluyor, hiç aramayın 44.sayfada :)) Bu nasıl bir kültür zenginliğidir, bu nasıl bir güzelliktir. Sayfada boş yer kalmamış, iğne atsan boş bir parçasına düşmez :) Kısacası bir Dünya Atlası'nda ne olabilirse hepsi bu atlasta yer alıyor... Ben olsam çocuklarla geçirilebilecek bu harikulade etkinlik fırsatını kaçırmam :) Bir kaç görselle veda edelim; hizliresim.com/j5Y7iv hizliresim.com/TQj4If hizliresim.com/ZrCFEK hizliresim.com/CSlx4C hizliresim.com/6wUSX8 hizliresim.com/M7Iqf2 Keyifle keşfedin... Derin saygımla...
Atlas
AtlasAleksandra Mizielinska · Domingo Yayınevi · 2019127 okunma
395 views
Bu yorum görüntülenemiyor
• F A T İ M A • okurunun profil resmi
Ya hocam bende sipariş verdim bu atlası, merak ettiğim bir konu Herhangi bir İslam ülkesi var mı içerisinde 🤗🌸 İnceleme için de çok teşekkür ederiimm 💕
Eylül Türk okurunun profil resmi
Ben teşekkür ederim hocam, zaman ayırdığınız için. Şimdiden hayırlı olsun atlasınız☘️ Olmaz mı, Mısır, Ürdün ,Fas anımsadıklarım :)👍
1 next answer
Yorum yapabilmeniz için giriş yapmanız gerekmektedir.