8/10
·148 syf.··
2021 3. kitabı
Gerçekten akıcı bir dili var ve sürükleyici. Ne yalan söyleyeyim, beklemiyordum. Eski hikayeler genelde gereksiz ayrıntılarda, yan hikayelerde boğuluyor bazen ama bu kitapta pek öyle bir şey yok. Kitaptaki aşk hikayesi de, zaman zaman hikayenin geçtiği savaş ortamındaki yürek burkan sahneler de insana dokunuyor. Taraf tutmak zor oluyor bazen. Sevdim. Beklenmedik bir güzellik oldu.
Yüzbaşının KızıAleksandr Puşkin · Karbon Kitaplar · 201936,9bin okunma
·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.