İnsanın duygularını alt üst eden bir eser. Yazarın kalemi öyle güzel ki tam ağlamak üzereyken tebessüm ediyor veya tam gülerken hüzünleniyorsunuz. Duygu geçişleri ve hikayenin oturduğu temeller adeta birbirine perçinlenmiş. İnsanım diyen her varlığın bunu okuması gerektiği kanaatindeyim.