·276 syf.····Okunma: 26 Ocak 2021 22:16 Bu yazarda okuduğum 4 üncü kitaptı ve diğer romanlarının yanında eksik olduğunu düşünüyorum. Kitapta eksik bir şeyler var gibi mesela kitabın sonundaki bazı önemli gelişmeler anlatılmamış ve insanı merak ettiriyor.
Kitapta final bölümünden önce kaya nil'den vazgeçti sanırken final bölümünde kaya ile nil evlenmiş olarak okuyoruz. Bu noktada da tabi ki o sırada olan gelişmeleri merak ediyor insan.
Konusu bakımından güzeldi ama dediğim gibi anlatımda eksik bir şeyler vardı. Ama yazarın diğer kitaplarını okurken hiç böyle eksik hissetmemiştim bu yüzden pek sevemedim bu kitabı.